- بنیاد خیریه کرامت افغانستان - http://keramat-af.com -

کمک های ویژه ماه خدا

در شرایط طاقت فرسای اقتصادی و فقر و بیکاری در افعانستان ، با توفیقات الهی بنیاد خیریه کرامت در سلسله کمک های فوق العاده ویژه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ هجری شمسی ( مطابق با / ۲۰۲۲ میلادی / ۱۴۴۳ هجری قمری )
❇️ این بار برای تعداد ۱۵۶۸ خانواده مستمند در مرکز ولایت قندهار و اطراف آن و همچنین ولایات کابل و هلمند بسته های غذایی را توزیع نمود .

❇️ این کمک ها با همت و تلاش افراد خیر از مومنین کویت ، امریکا ، ایران و نمایندگی آلمان و هلند و همچنین داخل افغانستان اهداء گردید.

✅ محتویات هر بسته :
هر بسته غذایی برای هر خانوار در هر ولایت متفاوت بوده و شامل برنج ، روغن، لوبیا، چای ، شکر ، خرما، و ماکارونی می باشد .

❇️ در ولایت قندهار در مناطق گندگان ، میرویس مینه، یک لنگ ، چهار دیوار ، چونی ، قلعچه ، شهرک شهداء و داخل شهر حدود ۹۸۰ بسته به درب منازل نیازمندان تحویل گردید .

✅ مراکز علمی و فرهنگی :
همچنین به تعدادی از مراکز علمی و فرهنگی ، مکاتب خصوصی و مدارس علمی شهر قندهار برای طلاب و معلمین و فرهنگیان نیازمند نیز بسته های مذکور اهداء گردید.

✅ این مراکز شامل :
۱_لیسه خصوصی بعثت ،
۲_لیسه خصوصی خاتم الانبیاء ،
۳_مدرسه علمیه نوری الهدی ،
۴_مدرسه علمیه بعثت ،
۵_دارالقرآن بعثت ،
۶_مکتب القران کوثر ،
۷_مکتب متوسطه بشارت ،
۸_مکتب متوسطه جام جم ،
۹_مکتب متوسطه سحر دانش ،
۱۰_مکتب ابتدائیه معرفت ،
۱۱_مکتب ابتدائیه شهداء.

✅ و همچنین قسمتی از این بسته ها برای ( تعداد ۲۰۰ خانوار ) به ولسوالی خاکریز فرستاده شد تا در قریه درویشان و چنار زیارت بین مستمندان توزیع گردد .

❇️ کمک به سایر ولایات :
بنیاد خیریه کرامت به ولایت هلمند ( شهر لشکرگاه ) به بیش از ۱۵۰ خانوار و ( ولسوالی گرشک ) حدود ۱۰۰ خانوار و ولایت کابل ( منطقه محروم غرب کابل ) به بیش از ۱۴۰ خانوار نیز کمک هایی را تاکنون به مناسبت ماه مبارک رمضان بین مستمندان توزیع نموده است.

💐 کارمندان بنیاد خیریه کرامت ضمن تشکر ویژه از تمامی خیرین و هموطنان دلسوز که لبخند امید را در این ماه مهمانی خدا بدرقه سفره های خالی نیازمندان نمودند تقاضا دارد تا در این امر خیر کماکان همکاری نمایند .
در شرایطی که سفره های افطار مردم خالی از غذا است نیازمند دستان پر مهر شما نیکوکاران هستیم.