- بنیاد خیریه کرامت افغانستان - http://keramat-af.com -

برگزاری مراسم عید غدیر از طرف بنیاد خیریه کرامت در مرکز فرهنگی اجتماعی بعثت در ولایت قندهار

✅ در خجسته سالگرد عید سعید غدیر خم, عید امامت و ولایت , عید اکمال دین و اتمام نعمت مراسم باشکوهی در ولایت قندهار مرکز فرهنگی اجتماعی بعثت از طرف بنیاد خیریه کرامت برگزار گردید.
✅ این مراسم که با توجه به احتیاطات کرونایی در فضای باز و با شستشو و ضد عفونی کردن محل برگزاری به همت جوانان پرشور , برگزار شد با استقبال کم نظیر مردم مواجه گردید .
هرچند زمان برگزاری مراسم شب و پس از نماز مغرب وعشاء بود و اکثریت مساجد و مراکز محفل جشن داشتند , ولی تمامی صحنه مملو از عاشقان و دلباختگان امیر مؤمنان علیه السلام گردید .
❇️ در این مراسم شخصیت ها از مراکز علمی فرهنگی و هیات امنای مساجد و ائمه جماعات و تعدادی از کسبه ی نیکوکار و بعضی از مسئولین دولتی حضور داشتند .
✅ مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید و سپس مداحی و منقبت توسط مداحان و پس از آن سرود زیبائی توسط نوجوانان اجراء گردید و در ادامه مراسم باسخنرانی حجت الاسلام جناب آقای سروری و گزارشی از فعالیتهای بنیاد خیریه کرامت توسط …. رضایی از اعضاء و مسئولین بنیاد خیریه کرامت قندهار پایان یافت .
✅ پذیرایی مراسم به صورت توزیع غذای گرم به همراه شیرینی بسته بندی شده , کمپوت میوه ای و شربت بود .
افراد دعوت شده در محفل با کارت دعوت ویژه حضور یافتند .
همچنین برای اشتراک کنندگان بروشوری از فعالیتها و خدمات بنیاد خیریه کرامت توزیع گردید .
❇️ تمامی هزینه برگزاری مراسم از چاپ بنرها و پذیرایی و اطعام با هزینه شخصی بانیان نیکوکار تامین گردید و هیچ هزینه از بودجه بنیاد خیریه کرامت که مربوط به حق فقراء و نیازمندان هست در این مراسم صرف نگردیده است.
همچنین تعداد ۱۲ راس گوسفند به منظور اطعام نیازمندان در روز عید غدیر ذبح و گوشت آنها توزیع گردید .
❇️ در پایان ضمن تشکر از حسن اعتماد تمامی نیکوکاران در داخل کشور و خارج کشور که از طریق بنیاد خیریه کرامت در راستای و ظیفه شرعی و انسانی خویش به فقراء و نیازمندان جامعه کمک میکنند , این بنیاد مثل همیشه پذیرای کمکهای انسان دوستانه شما عزیزان در تمامی عرصه ها می باشد.
همچنین از مسئولین و پرسونل خدوم مرکز فرهنگی اجتماعی بعثت به عنوان میزبان برگزاری این محفل نیز قدردانی میگردد .
( بنیاد خیریه کرامت قندهار افغانستان )

📸 تصاویر مراسم را در ذیل مشاهده فرمائید 👇👇